Promosi Hebat Webhosting Dari Fivio Enterprise

on Saturday, January 8, 2011

Assalamualaikum

Adakah anda masih tercari-cari provider untuk domain dan hosting sendiri untuk blog yang stabil  ? Anda bertuah kerana membaca artikel ni kerana pada kali di Fivio Enterprise menawarkan pakej webhosting mampu milik dari harga RM150.00 sahaja berserta domain *.com, *.net atau *.org percuma sepanjang anda bersama Fivio Enterprise (tertakluk terma dan syarat).


Sebelum itu saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada Fivio Enterprise dan Encik Fadhlullah Abdul Rahman  kerana memberi kepercayaan kepada saya untuk mempromosi pakej webhosting ni.Berikut adalah spesifikasi tentang pakej :-

Wazy Webhosting Package
        
  • Webspace      : 10 GB

        
  • Data Transfer :  50 GB monthly

        
  • Email             :  Unlimited

        
  • MYSQL           : Unlimited

        
  • Control Panel   : Directadmin (Malaysia Server) or Cpanel (USA Server)

        
  • Backup           : Daily Backup, Weekly Backup, and Monthly Backup

        
  • Domain           : Hosting Lifetime Free domain (*.com *.net *.org)

        
  • 99.9% Uptime & 24/7 Support


Dengan modal RM150 ,saya rasa amat berbaloi untuk membina blog self-hosted anda dengan wordpress.Jika berminat klik link ni untuk order http://www.fivio.my/cart.php?a=add&pid=274

Untuk pengetahuan rakan-rakan semua,Pakej tidak akan tamat, tetapi promosi free domain dan migration diskaun tamat pada 1 April 2011.

Untuk memudahkan proses pendaftaran dan pembelian domain serta hosting,saya sertakan sekali sedikit tutorial untuk rujukan bersama.

Mula-mula korang klik link promosi Wazy Webhosting Package di http://www.fivio.my/cart.php?a=add&pid=274



1. Klik I want Fivio Enterprise register a new domain for me.Ini adalah untuk daftar domain baru

2. Masukkan nama domain pilihan anda

3. Clik to Continue



4. Jika nama domain pilihan anda masih belum digunakan,sila klik Available! Order Now

5. Clik to Continue



**Sila perhatikan di ruang kotak merah seperti di gambar,ini adalah dari pakej yang saya sebutkan tadi.

6. Untuk pakej ini,bayaran hanya sebnayak RM150.00 setahun serta domain percuma.

7. Manakala untuk control panel,saya memilih Directadmin

8. Jika dah berpuas hati,klik Update Cart



Seperti gambar di atas,berikut adalah Shopping Cart nama domain dan hosting

9. Klik butang Checkout untuk proses seterusnya



Gambar di atas adalah untuk pengesahan



Isikan maklumat-maklumat yang diminta seperti pada kotak merah pada gambar di atas.



Isikan juga maklumat tentang cara pembayaran,sama ada melalui Paypal atau Bank Transfer

10. Klik Complete Order




Pada 2 gambar di atas,ia menunjukkan invois urusniaga anda untuk domain dan hosting,cara pembayaran untuk pakej ni,saya menggunakan Maybank2u dan jumlah keseluruhan adalah RM150.00 sahaja.

Di sini juga saya sertakan testimoni dari rakan-rakan yang menggunakan hosting dari Fivio Enterprise (Akan diupdate lagi) :-


Roslan Nazri


Pertama sekali saya amat berterima kasih kepada fivio sebab nak genap 2 tahun dah bersama fivio. Amat berpuas hati disebabkan feedback pantas dari owner fivio Encik Fadhlullah Abdul Rahman. kita ni, so takde masalah yang meruncing sangat bersama fivio (all problem solved). Uptime fivio sangat pantas, walaupun blog saya agak berat namun fivio hosting sangat pantas. Secara umumnya saya amat berpuas hati dan ramai kenalan saya juga menggunakan hosting fivio. Semua perkara tersebut berlaku kerana kerjasama fivio dan saya amat baik dan disebabkan kerjasama tersebut kini ramai yang mempercayai fivio hosting. So korang takkan menyesal kalau gunakan hosting fivio.



Saya amat berpuas hati dengan hosting dari Fivio Enterprise,support dan servis mereka memang terbaik.Kepada rakan-rakan blogger yang inginkan self-hosted untuk blog wordpress,saya sarankan anda semua memilih pakej dari Fivio Enterprise ini.


Pertama sekali saya ingin mengucapkan tahniah kepada Fivio Enterprise kerana menawarkan perkhidmatan hosting yang sungguh menarik dari segi support dan mutu perkhidmatan.Dengan harga yang mampu milik,anda boleh memiliki blog wordpress.Terima kasih sekali lagi Fivio Enterprise terutama kepada  Encik Fadhlullah Abdul Rahman.


Alhamdulillah,saya hampir setahun menggunakan hosting dari Fivio Enterprise .Komen saya,mutu perkhidmatan dari mereka amat bagus.Saya juga sangat berpuas hati dengan perkhidmatan dari pihak hosting tersebut, dalam setahun ini rasanya blog down pun baru 2-3 kali macam tu, itupun tidak mengambil masa yang lama, cuma hanya beberapa minit sahaja Terima kasin kepada Encik Fadhlullah Abdul Rahman dan Fivio Enterprise.


Dari segi support,selalunya dapat personal support dari Encik Fadhlullah Abdul Rahman sendiri.Dari segi harga sebelum migrate dan selepas migrate amatlah berbaloi.Secara keseluruhannya,saya amat berpuas hati dengan hosting ni.

P/S : kepada rakan-rakan blogger yang ingin memiliki slef-hosted blog,saya sarkan untuk mengambil pakej ni kerana dengan harga yang mampu milik dan yang penting stabil

P/SS : Saya akan update dari masa ke semasa untuk perkembangan terbaru pakej ni
P/SSS : ini adalah sticky post,sila scroll ke bawah untuk entri terbaru

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© SympathySoul In Da Blog All Rights Reserved